poniedziałek, 7 grudnia 2009

Addiction

Wybierając z dwóch kategorii uzależnień, zdecydowanie mogę stwierdzić że jestem torebkoholiczką;) Bez większego namysłu kupuję każdą torebkę, która wpadnie mi w oko. Moim ostatnim zakupem jest torba z Aldo. Idealna na uczelnię, ponieważ posiada mnóstwo kieszeni w środku, jest duża i ma solidne uszy, a to podstawa. Korzystając z szeroko nagłośnionej akcji kuponów rabatowych z Joy'a zakupiłam ją prawie 50zł taniej. Oczywiście nie była mi ona zbytnio potrzebna, ale takiej okazji nie mogłam przecież przepuścić;) 

Na zdjęciu sweter, który dostałam od mamy. Miał brzydkie szare guziki, które postanowiłam wymienić na złote, żeby nabrał charakteru:) i myślę, że wyszło ciekawie. Na fotografa nadal nie mam co liczyć, więc zdjęcia są mizerne:( a na głowie świąteczna bombka;)



Torba - Aldo
Bransoletka -Aldo
Sweterek - bezmarkowy
Koszulka - Cubus

1 komentarz:

Obserwatorzy